Ambitiancy betreedt nieuw kantoor

Na naamswijziging nu ook verhuizing een feit

21 APRIL 2011, ROSMALEN
Samenvatting
Het van oorsprong Molenhoekse organisatieadviesbureau KC&P verhuisde in april 2006 al naar de Rietbeemdenborch 12 in Rosmalen. Halverwege 2010 is de nieuwe handelsnaam Ambitiancy geïntroduceerd welke per 13 april ook de officiële B.V. naam is geworden. Na een kortstondige verbouwing van de voormalige verloskundigenpraktijk zal Ambitiancy B.V. per 1 mei haar werkzaamheden aan de Molenstraat 15 te Rosmalen voortzetten. Kijk voor het laatste nieuws op de compleet nieuwe website: www.ambitiancy.com
Citaten
"Met de nieuwe profilering, de nieuwe website en ook nog eens op een nieuwe locatie ben ik helemaal klaar voor de toekomst. Samen met Improving insights gaan we er een succesvolle combinatie van maken!" Arno Schilders
Over Ambitiancy

Ambitiancy - ruimte voor ambities, talent en ontwikkeling
Ambitiancy is een organisatie adviesbureau dat erin gelooft dat mensen opbloeien en excelleren als ze datgene doen waar ze goed in zijn. Daarom is alles wat wij doen gericht op het inspireren van mensen het beste uit zichzelf en anderen te halen.
Wij helpen ondernemers om hun strategie perfect in lijn te brengen met de benodigde processen zodat de talenten van medewerkers optimaal benut en ontwikkeld worden. Wij doen dit door het geven van (persoonlijk) advies, het organiseren van praktische trainingen en het leveren van online applicaties voor ondernemers.
Met onze aanpak maken wij succesvol ondernemen makkelijker.